Sixton Carena

94.95 excl. BTW
114.89 incl. BTW

Deze werkschoenen hebben een veiligheidsneus van ALU-SXT Aluminium en een Drummed Suede upper. Deze upper is comfortabel omdat het materiaal ademend, zacht en soepel is en van mesh materiaal. Deze voering is ademend, lichtgewicht en slijtvast.

Groep: Skipper
Artikelnummer: 94408-03
Model: Veter laag
Damesschoen: Nee
Normering: S1P SRC
Upper: Drummed Suede
Voering: Airplus 3D
Inlegzool: Five 4 Fit “Man”
Loopzool: PU/PU, SRC
Veiligheidsneus: ALU-SXT Aluminium
Veiligheidszool: ZERO (k) Antiperforatie
Kleur: Grijs, Oranje
Maatserie: 38-48
Wijdte: 11
Kruipneus: Nee
Waterdicht membraan: Nee
Esd: Nee
Externe kunststof hielbescherming: Nee

download productdetails

De Sixton Peak Carena werkschoenen uit de Skipper-lijn hebben een S1P veiligheidsnormering.

Deze werkschoenen hebben een veiligheidsneus van ALU-SXT Aluminium en een Drummed Suede upper. Deze upper is comfortabel omdat het materiaal ademend, zacht en soepel is. Verder beschikken de werkschoenen over een Airplus 3D-Dual Micro voering. Deze voering is ademend, lichtgewicht en slijtvast.

Deze werkschoenen hebben een wijdte van 11 en een gewicht van 560 gram. De Carena heeft een FIVE 4 FIT inlegzool en een PU/PU loopzool.

beroep

automotive, industrie licht, installatietechniek, logistiek & transport, security

model

werkschoen laag, draaisluiting laag

kenmerk

D30® demping, ESD, elektrostatische ontlading, kruipneus, metaal vrij, PU loopzool, werkschoen S1

Collectie

Skipper collectie

waterdicht of waterafstotend?

U wilt uiteraard geen natte en koude voeten, maar welke uitvoering heeft u nodig; waterdicht of waterafstotend? Lees het artikel wat gaat over waterdichte en waterafstotende veiligheidsschoenen, dit artikel helpt u een juiste keuze te maken.

Waterdicht door HDry techniek, maar wat is HDry?

HDry is een technologie voor het waterbestendig maken van werkschoenen. Dankzij een uniek lamineringsproces wordt het zeer fijne HDry membraan gelijkmatig aangebracht tegen de binnenkant van het buitenmateriaal. Elk punt waar water in de schoenen of laarzen binnen zou kunnen dringen wordt perfect gedicht. Het grote voordeel van deze technologie, ten opzichte van het traditionele “sok-membraan”, is dat water nu niet binnen kan dringen tussen het buitenmateriaal en het membraan. Het membraan is aangebracht op de binnenkant van de upper. Hierdoor wordt de toevoer van water direct afgesloten, de voering van de veiligheidsschoenen niet aangetast en blijft de ruimte rond de voeten droog.

Google-Beoordeling
4.6
Gebaseerd op 17 recensies
js_loader